Gerilim Dedikleri Ama Beni Germeyen O Film: Unlocked (KORE) - ID; Peace M

Gerilim Dedikleri Ama Beni Germeyen O Film: Unlocked (KORE)

 Herkese merhaba!




Hazır Japan Fans Fİlm Ayı bitmişken başlığını açtığım ama bir türlü yazısını yazmaya fırsat bulamadığım yazıların başına geçmiş bulunmaktayım.


Bugünkü yazımızda herkesin geldiğinde bir hışım izlediği ve gerim gerim gerildik dediği ama aslında beni o kadar da germeyen; yine de zevk alarak izlediğim ve izlenebilir dediğim o film olan Unlocked filmiyle sizlerleyim!


Filmin fragmanlarından ötürü oldukça dikkatimi çeken bu filmin, izlemeye başlarken Hyo Jin'in Door Lock filmi kadar gerilimli olacağını düşünmüştüm. O yüzden filmde epeyce gerilmeye kendimi hazırlamıştım. Ama pek öyle olmadı. Film genel itibariyle kurgu açısından çağa uygun ve gerçekten de farkındalık yaratabilecek bir film ama kötü karakter bana göre biraz zayıf kalmış. Eminim Siwan da oynamamış olsa daha da az etkilenebilirdim. Bu yüzden kendisine bir parantez açmak lazım. Esasen çok kötü karakter olarak düşünemeyeceğim biri olmasına rağmen psikopat rolünün hakkını vermiş diyebilirim. 






Filmin özellikle sonlara doğru tahmin edilebilir olması ve çok şaşırtmamasından ötürü beklentimi karşılamadığını söylemem gerek. Bir de bu kamera olayından ötürü zaten hepimizin dikkat ettiği, bugü bile bilgisayarlarımızın kameralarını kapattığımız; telefonlarımıza da yüklediğimiz her türlü uygulamdan bunların olabileceğini düşündüğümüzden midir bilinmez, bana biraz zayıf geldi. Özellikle telefona uzaktan müdahele durumunda takıldığımı hatırlıyorum. Çünkü telefonumuzun şarjı çok çabuk bittiğinde bile "Yine dinleniyor herhalde" dediğimiz bir çağdayız. Hatta ben bu filmden aylar önce telefonumu yaptırdığımda bile bu tarz bir şeyi düşünmüştüm, ya telefonuma bir yazılım ekledilerse ve takip ediliyorsam, gibi. Belki de böyle düşündüğüm için böyle değerlendiriyor olabilirim.





Yine de izlenmesini tavsiye ederim tabii ki. Her film herkeste farklı izlenimler bırakıyor çünkü. İzleyecek olanlara şimdiden iyi seyirler dilerim!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.