Ben Kimim? - ID; Peace M

Ben Kimim?




 


Herkese merhaba!


Bendeniz IDPeaceM nickiyle yaklaşık 10 senedir K-Pop sektörü ağırlıklı olmak üzere çeşitli platformlarda gördüğünüz ''çevirmen olmaya çalışan'' bireyim. Uzun zamandır çeşitli alanlarda yapmış olduğum çeviri ve diğer çeşitli projelerden sonra artık yalnız kurt olmaya karar vererek kendi bloğumu açmış bulunmaktayım. 



Aktif olduğum siteler/görevler: Japan-Fans (Çevirmen), BoA Turkey (Kurucu Admin), TVXQ Turkish Fans (Dışarıdan Çeviri Desteği), FT'urkey Primadonna (Emekli), Kang Daniel Turkey (Dışarıdam Çeviri Desteği)



Youtube Hesabım: https://www.youtube.com/channel/UCxzZ69POjK5ZSfaX5NIU2Aw

Dailymotion Hesabım: https://www.dailymotion.com/idpeacem/

Twitter Hesabım: https://twitter.com/IDPeaceM




NEDEN BU BLOĞU AÇTIM?


Çok uzun bir süredir çeşitli sayfalarda çeşitli amaçlarla çeviri ve projelere katkı sağladıktan sonra çalışmalarımın çok dağınık olduğunu ve en azından bir yerde toplamam gerektiğini düşündüm. Ayrıca şu sıralar aktif olarak iki büyük Asya forumunda çevirmen olarak dizi çevirileri yapıyorum. Çevirdiğim veya ileride çevireceğim dizilerin duyurusunu Twitter'dan yapmak yerine buradan yapmamın daha iyi ve kendi açımdan da daha düzenli olacağına kanaat getirdim.

Halihazırda yapmış olduğum çalışmalarla birlikte eskiden yapmış olduğum çalışmalarımı da bir şekilde burada toparlayabilmeyi umuyorum. Burada pek tabii sadece çevirilerim değil; izlediğim diziler/filmler, okuduğum kitaplar, izlediğim yararlı videolar, dil öğrenmek konusundaki tecrübelerim, çeşitli makale yazılarının çevirileri gibi birçok şey de yer alacak.


Bana sormak istediğiniz, önereceğiniz veya çevirisini istediğiniz herhangi bir şeyle ilgili closetolee@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.