Neler İzledim: Cunning Single Lady (KORE) - ID; Peace M

Neler İzledim: Cunning Single Lady (KORE)

 Herkese uzun bir aradan sonra merhaba!





Bildiğiniz gibi ülkemiz son bir aydır çok acılı bir süreçten geçiyor. Deyim yerindeyse bir deprem fırtınası ülkemizin doğu bölgesini sarmış durumda. Öncelikle bu süreçte hayatını kaybetmiş olan tüm kardeşlerimize Allah''tan rahmet, yakınlarına ve tüm ülkemize başsağlığı diliyorum. Geride kalan insanlarımız için de Allah'tan sabır ve yardım diliyorum. İnşallah ülkece hep beraber toparlanıp altından kalkabildiğimiz bir süreç olur.


Bildiğiniz gibi bu elim olay olmadan önce biraz eski dizilere yönelmiştim ve Cunning Single Lady de o süreçte izlediğim dizilerden biriydi. Eskiden beri Lee Min Jung seven biri olarak neden bu diziyi izlemediğimi ben de bilmiyorum ancak iyi ki bu zamanlara bırakmışım dedim.




Özellikle Go Back Couple sonrası "evli ama boşanmış" ya da "evli ya da boşanma aşamasında" olan çiftler konulu dizilere daha bir merak salmış bulundum. Belki kendim de o süreçten geçtiğim için biraz daha yakın gelmiş olabilir ancak Go Back Couple'ın yoğun ve anlamlı işleyişi daha çok etkili oldu. O yüzden mydramalist'ten bir girip şöyle tarayınca baktım ve dedim ki "Aa, ben Cunning Single Lady izlememişim!" Ama tabii şöyle bir şey var, dizi tanıtımında Lee Min Jung'un hayat verdiği Na Ae-ra'nın eski kocasını baştan çıkarmaya çalışacağı yazılmasına rağmen dizinin konusunun bambaşka olduğunu söylemeliyim. Aslen dizideki çiftimiz boşanıyor ve bu boşanmaya giden yolda neler yaşadığını falshbackler aracılığı ile izliyoruz. Daha sonra kızımız iş arıyor ve bakıyor ki eski kocası bayağı zengin olmuş. kader bu ya, yine yolları kesişiyor ve aslında kendisi intikam amaçlı şirkete giriyor yani çok bir baştan çıkarma isteği göremedim ben. Ama tabii o süreçte çiftimizin yeniden yakınlaşmasına ve aslında boşanmaya götüren sebepleri konuşmadıkları ve iletişimsizliğin ilişkilerini getirdiği yeri görüyoruz.






Cha Jung Woo'yu canlandıran Joo Sang Wook ile uyumlu bir kimyası olmasıyla da kendini epeyce izlettirmiş olan bu dizinin bir kısım yerlerini maalesef atlayarak izlediğimi itiraf etsem de genel manada çok beğenerek izlediğim bir dizi oldu. Başta biraz daha komedi unsurları olsa da ilişkinin bu boyuta gelmesindeki aşamalar gösterildikçe yine kendi açımdan çok dersler aldığım ve uzmanların da çokça altını çizdiği "iletişim sorunu"nun aslında gerçekten ne kadar önemli olduğunu bir kez daha görmüş oldum. Bu süreçte yeri geldi Cha Jung Woo'ya yeri geldi Na Ae Ra'ya hak verdiğim yerler oldu çünkü ilişki dediğimiz şey karşılıklı bir şey ve iki tarafın çabası doğrultusunda yürüyebilirse ancak her iki taraf da sorunların üstesinden gelme anlamında güç bulabiliyor. Bu anlamda çok önemli şeyleri biraz komedi biraz da dramla harmanlayarak güzel vermiş bir diziydi.








Yan karakterlere gelecek olursak; Kook Yeo Jin'i ne kadar güçlü gibi gösterseler de hastalıklı bir kişiliği olabileceği sinyalini alabildiğiniz bir karakter. Bildiğiniz anlamda her şeyini Cha Jung Woo odaklı hale getirmiş bir tip. Zaten dizi ilerledikçe yaptıklarını gördükçe bir yuh diyorsunuz. Ama kardeşi onun gibi değil. Kook Seung Hyun biraz daha kişiliği oturmuş bir tip. Biraz uçarı gibi görünse de Ae Ra'yı gerçekten sevdiğini görüyorsunuz. Ama ne yaparsınız, kendisi ikinci erkek olduğu için bir yere kadar kendisini görebiliyorsunuz. Sevimli bir tip ama ikinci erkek sendromuna da sokmuyor.




Velhasıl benim gibi eski dizileri arıyorsanız ve hala izlemediyseniz tavsiye ederim. Şimdiden iyi seyirler dilerim!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.