Neler İzledim: Go Back Couple (KORE) - ID; Peace M

Neler İzledim: Go Back Couple (KORE)

 Uzun zaman sonra hem gülerek hem ağlayarak izlediğim bir Kore dizisi!






Geçtiğimiz günlerde annemin rahatsızlığı ile beraber ev işlerimin bir tık daha artmasından mütevellit çeviriden mecburen uzaklaşmam sonucunda özellikle mutfakta iş yaparken izlemek üzere birkaç Kore dizisi izleyeyim diye niyetlenmiştim ve açıkçası yeni diziler çok beni çekmediği için eskilere bakındım. Listemde ilk gözüme çarpan Go Back Couple oldu. Hem Jang Na Ra'nın başrolde olması hem de konusu sebebiyle hiç vakit kaybetmeden başladım.


Dizi, benim de senelerdir hep istediğim bir şey üzerine kuruluydu: zamanda geriye gitme. Hepimizin bu hayatta pişmanlıkları, yeniden yaşamak istedikleri muhakkak oluyor ama sanırım ben bu konuda bir tık daha istekli olanlardan olabilirim. O kadar ki rüyalarıma bile girmiş bir durumdur, hatta iki kez. O rüyalarda yaşadıklarımın aynısını Min Ju'nun yaşadıklarında görünce bu yapım bana çok daha yakın geldi. O yüzden bu dizinin bende yeri çok başka oldu. 







Dizide çiftimiz boşanıyor ve boşanıp yüzüklerini attıkları gün zamanda geriye, ilk tanıştıkları seneye gidiyorlar. Elbette çok inişli çıkışlı, bir sürü dinamiği olan olaylar silsilesi yaşanıyor ve dizi bize aslında bizim de inancımızda olan kader-i mutlağı bir kez daha gösteriyor. Tam olarak olayıj özü o olmasa da aslında alttan alta o mesajı aldığım için değinmek istedim. Korelilerin de dizilerinde bunu işlemesini hep sevmişimdir. Evlilik ve ölümle ilgili onlar da bizim kader-i mutlak anlayışımıza yakın bir anlayışa sahipler. Burada da öyle oldu. Onun haricinde dizideki asıl konu aslında iletişimsizliğin birbirini çok seven çiftleri bile ne hâle getirdiğiydi ki bence gerçek manada günümüzün çok büyük problemlerinden biri. Belki de çoğu boşanma aşamasındaki çifte izletilmesi gereken bir dizi bile diyebilirim çünkü ben kendim de izlerken birçok açıdan kendimi eleştirdiğim ve dönüp baktığımda "ben ne yapmışım" dedirten yerler çok oldu. Bana bir şeyler katan bir dizi olması açısından gerçekten çok beğendim. Dizinin komedisi ise gerçekten çok yerindeydi ve dram ile komedi çok güzel dengelenmişti.



Konusunun yanı sıra özellikle Jang Na Ra'yı uzun zamandır izlemediğim için tekrar kendisini izlemek çok hoşuma gitti. Partnerini ilk kez izledim, neden bilmiyorum ben de ama gerçekten uyumları çok güzeldi. Kimya açısından beni rahatsız etmedi hiç. Bu dizinin benim açımdan en güzel bonusu ise ilk bölümlerde Yunho'yu görmem oldu. Ekranda onu görür görmez tabii ki gözlerimden kalpler fışkırdı ve direkt ciddi izleyiciden fangirl moduma geçiş yaptım. İyi ki beni o anda bir gören olmadı gerçekten 😂





Yan karakterler de gerçekten çok komikti ve diziyi gerçekten eğlenceli kılıyordu. Yani bütün olarak çok beğendim diyebilirim. Gerçekten ne varsa eski dizilerde var diyor insan. 


Yazımda çok spoiler vermek istemediğim için biraz üstünkörü yazdım ama bu tarz süreçlerden geçen, benim gibi eskilere gitmeyi hep istemiş; aile olmanın, arkadaşlığın, dostluğun, sevginin ne demek olduğunu anlatan, hem ağlamak hem de bol bol güldüren yapımları sevenlere şiddetle tavsiyemdir.








Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.