Neler İzledim: The Mountain Between Us (Aramızdaki Sözler) (ABD) - ID; Peace M

Neler İzledim: The Mountain Between Us (Aramızdaki Sözler) (ABD)

 Bu sabah uzun zamandır izlemek isteyip listeme eklediğim ama bir türlü fırsatını bulamadığım bir filmi izledim: The Mountain Between Us.





Bu filmi Disney +'ta işaretlemiştim, konusu ilginç gelmişti. Uçak kazası sonucu, kışın ortasında karlarla kaplı dağlık bir alanda ıssızlığın içinde kalan iki yabancının hikayesini konu alıyordu. Kate Winslet'ı görünce çok tereddüt etmeden listeme almıştım ama Idris Elba konusunda biraz çekingendim. Şimdi çok şaşıracaksınız ama kendisiyle hiç yolumuz kesişmemiş. Çünkü oynadığı filmlere baktım ve Thor, Hızlı ve Öfkeli gibi yapımlar dahil oynadığı çoğu meşhur filmi hala izlemek üzere kenarda tutuyorum. 


Filmin başında Idris Elba'nın Ben adında bir doktoru, Kate Winslet'ın ise Alex adında bir fotoğrafçıyı canlandırdığını görüyoruz. Çiftimizin yolları acele şekilde yetişmek üzere özel bir uçağa binmeleri ile kesişiyor. Bu uçak tam yolculuk sırasında pilotun aniden fenalaşması üzerine ıssız bir yerde karlarla kaplı dağ bayırın ortasına düşüyor. Asıl olay da kazadan sonra başlıyor. Tam bir hayatta kalma mücadelesi diyebiliriz. Filmin ilerleyen bölümlerinde bu uzun süren yolculukta karakterlerin hayatına ve aralarında gelişen duygusal bağa da şahit oluyoruz. 





Filmin en başında çok gariptir ki nedense Ben karakteri ile ilgili içimde hep bir şüphe vardı. Ya bu adam aslında kötü biriyse, ya kadını kandırıyorsa, ya gerçekten doktor değilse, ya evli değilse ve karım var diye yalan söylüyorsa, kadına bir şey yaparsa diye. Aslında öyle bir film olmamasına rağmen içimde sürekli bir huzursuzluk vardı. Ta ki olayın asıl kırılma anı gelene kadar. Oradan sonra ancak emin olabildim diyebilirim. İçinde yaşadığımız dönem ve son zamanlardaki olaylardan mı bilinmez, böyle bir karaktere bile ne kadar korkuyla yaklaştığımı fark ettim. Bu da biraz beni üzdü açıkçası. Ancak sonda tatlıya bağladık olayı 😅



Film böyle "muhakkak izleyin" dediğim bir film değil ama benim gibi film izleme havanızda, özellikle de tam kışın, izlenebilecek bir film. Kate Winslet epeyce yaşlanmış tabii, filmi izlerken sürekli bunu söyleyip durdum kendime niyeyse. Ama hala çok güzel bir kadın olduğu gerçeği değişmiyor. Kendine has bir havası var, ondan eksilme olmamış. Idris Elba ile de gayet uyumlu bir çift olmuşlar diyebilirim. Sonradan asıl evlenmek üzere olduğu Mark'ı gösterdiklerinde "Nasıl ya?" oldum çünkü 😂






Velhasıl genel olarak beğendiğim hoş bir yapım oldu. İzleyeceklere şimdiden iyi seyirler dilerim!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.