IDPeaceM Yıl Sonu Çeviri Raporu - ID; Peace M

IDPeaceM Yıl Sonu Çeviri Raporu

 Eveet... Yine geldik bir sene sonu raporuna daha!





Öncelikle bu sene Japan-Fans'in raporunu ayrı kendi raporumu ayrı yazdım. Son zamanlarda fark etmişsinizdir forumun blogunda da yazmaya başladım. O yüzden raporu da oraya eklemek istedim. Kendi raporumu da ayrıca buraya yazma sebebim ise kendi arşivimi oluşturuyor olmam. Genelde daha ileri zamanlarda dönüp gönderilerime bir bakıyorum. Böylelikle yaptığım şeyleri de unutmamuş oluyorum.


*Japan-Fans Yıl Sonu J-Drama Özeti*



Biliyorsunuz blogu açtığımdan beri ya da daha doğrusu Japan-Fans'te aktif çeviriye başladığımdan beri bu rapor yazma işini gelenekselleştirmeye çalışıyorum ve bu sene de yine bu gelenek yolunda olan yazının sanırım üçüncüsünü yazıyorum. Bu sene de yine birtakım çeviriler geçmiş elimizden. Şöyle bir kontrol ettiğimde toplamda 21 Japon dizisi, dört Kore dizisi, beş Çin dizisi, 22 Japon filmi, dokuz şarkı çevirisi, bir program çevirisi iki adet de Kang Daniel albüm çevirisi yapmışım ve yapmaya da devam ediyorum. Bu dönem biraz daha müsait olmam sayesinde bu rakamları rahat görmüş olduk. Tabii ki bu senenin en sevilen dizisi Silent oldu. Film olarak da çevirisinde yer aldığım Character ve Last 10 Years filmleri en çok izlenen filmer oldu. 


Yer yer sıkılıp bıraktığım yer yer ise nefes almadığım bir çeviri senesini daha geride bırakmış oldum. Yeni yıl için de planlarım mevcut ve yine çoğu Japan-Fans odaklı. Sizlerin bu çevirilerden keyif alması da benim için ayrıca bir mutluluk kaynağı. Umarım yine hem kendi istediğim hem de sizlerin istediği dizi ve filmleri en güzel şekilde çevirmeye devam edebilirim.


Bu sene özellikle J-Drama Sohbet grubumuzun canım üyeleri ezgiwi, şüşi, simba, erifu, şeyda, hanabides, shiro, a-chan, nocturne, kek, moonlight, modus ve pek tabii ki ekip arkadaşım Haruna'nın yanı sıra samimiyetimizin daha da arttığı laetitiaideue'ye çok teşekkür ederim. Sizlerin desteğini bu sene çok daha fazla hissettim, iyi ki varsınız 💙💚


Yeni yıl herkese sağlık, huzur ve mutluluk getirsin.


Güzel bir sene geçirmeniz dileğiyle!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.