Çevirisi Tamamlanan Diziler: Kiwadoi Futari: K2: Ikebukurosho Keijika Kanzaki Kuroki - ID; Peace M

Çevirisi Tamamlanan Diziler: Kiwadoi Futari: K2: Ikebukurosho Keijika Kanzaki Kuroki

 




Gün geçmiyor ki Japan-Fans'te bir dizinin daha çevirisi tamamlanmasın :)

Herkese merhaba!

Bugünkü gönderimde geçen hafta finalini yaptığımız Kiwadoi Futari'ye yer vermek istedim.

Bu dizi bana özelden ve forum üzerinden istekle gelmiş olan bir diziydi. Geçtğimiz aylarda OreKawaii'yi vermemiz sonrası müthiş bir Ryosuke dizi açlığı oluştu herkeste doğal olarak ve Cain and Abel'den sonra en çok istenen dizi buydu. O yüzden ben de sıraya almıştım ve çok geçmeden başlamak istedim.

Çeviri açısından bir tık zor oldu benim açımdan çünkü softsub yoktu maalesef. Ama tabii ki vazgeçer mi IDPeaceM? Asla! Bir şekilde teknik zorlukları aşarak bu diziyi de Japan-Fans arşivine kazandırmış olduk.

Dizi öncelikle hem çok tatlı hem de epeyce ciddi konuları içinde barındırıyor. Polis teşkilatını konu alması sebebiyle öyle olsa da ekibin o sıcak havası ve Kuroki'nin insanı güldürmesi o havayı biraz hafifletiyor. Başrolde gördüğümüz Kuroki ve Kanzaki'nin kaderlerini birbirine bağlayan çok önemli bir olay mevcut ve bu olay aslında sadece bu ikiliyi değil bütün teşkilatı da ilgilendiriyor. Altı bölümlük dizide hem Kuroki ile Kanzaki'nin o komik ilişkisine hem de olayların nasıl hiç umulmadık bir yere gittiğini görüyoruz.




Ben genel olarak bu diziyi beğendim diyebilirim. Ryosuke'nin oyunculuğunu da birkaç yapımda izleme fırsatım olduğu için burada da hayal kırıklığına uğratmadı. Ancak bu dizide Tanaka Kei ile ilk defa karşılaşmış olduk sanırım ya da daha önce karşılaştıysak da ben hatırlayamadım. Buradaki rolü kendisine çok iyi gitmiş. Başka yapımlarını da izlemek için sabırsızlanıyorum.

Sizler de bu diziyi izlemek isterseniz sizleri Japan-Fans.com'daki ilgili Online izleme başlığına bekleriz!


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.