ALBÜM ÇEVİRİLERİ: Kang Daniel - The Story Albümü Türkçe Altyazılı - ID; Peace M

ALBÜM ÇEVİRİLERİ: Kang Daniel - The Story Albümü Türkçe Altyazılı

 Bir albüm çevirisi daha!



Herkese merhaba!


U-KNOW Yunho'nun Noir albümünden sonra albüm çevirilerine Kang Daniel ile geri dönmüş bulunmaktayım. Bildiğiniz gibi geçtiğimiz günlerde peş peşe kliplerle birlikte albümün promosyonlarına başlayan Daniel'in Türkiye sayfası albümün çevirilerine başlamıştı. Kurucu Seei benim eski bir arkadaşımdır ve kendisi bu albümde bana güvenerek şarkıların çevirisini yapmamı rica etti ben de seve seve kabul ettim. Daniel'i Yellow albümünden beri dinlemeye ve takip etmeye çalışıyorum zaten ve Street Woman Fighter çevirisinde de daha yakından ilgilenme tanıma fırsatım olmuştu. Bu albümünü de merak ediyordum ve çevirileri yaparken defalarca dinleme fırsatım oldu. Gerçekten şahane bir albüm olmuş diyebilirim. Yellow albümünde iki şarkı benim için daha ön planda olmuştu ama bu albümün bütün şarkılarını çok beğendim. Hatta o kadar ki Spotify tekrar listemde BoA ile başa başlar 😁


Sizler için naçizane albüm için yaptığım çevirilerimi ve sayfanın kendi çevirilerini de bu gönderide toplamak ve Türkçe olarak topluca dinlemenize hazır hâle getirmek istedim. Umarım siz de benim kadar keyif alırsınız albümden. Bu albümü bizimle buluşturan Kang Daniel Türkiye sayfasından da desteklerinizi esirgemeyin!


Lütfen beğendiğiniz şarkıları Spotify üzerinden listelerinize dahil etmeyi ve şarkılarla ilgili yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın!


SPOTIFY The Story Albüm Linki için TIKLAYINIZ




BANA AİT ŞARKI ÇEVİRİLERİ

 1000x





Moment




Loser



Ride 4 U



MAD




Parade




Don't Tell




How We Live




SAYFAYA AİT ÇEVİRİLER


Upside Down




The Story


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.