ALBÜM ÇEVİRİLERİ: U- Know Yunho NOIR Albümü Türkçe Altyazılı - ID; Peace M

ALBÜM ÇEVİRİLERİ: U- Know Yunho NOIR Albümü Türkçe Altyazılı

 Sonunda albümü tamamladım!




Biliyorsunuz bir süredir Yunho'nun albümünü çevireceğimden bahsediyordum ve sonunda albüm çevirilerini tamamladık. Geriye kanala eklenmeyi bekleyen sadece Loco kaldı. Onu da en kısa zamanda eklemeye çalışacağız. True Colors albümünü de çok sevmiştim ve BoA ile Swing'i seslendirdikleri için bende hep ayrı bir yeri olacak ama şunu söylemeliyim ki NOIR albümü tam bir şaheser. Yunho bu albümde kendi hayatını anlattığını ve günlüğünden faydalandığını söylemişti. Sanırım o yüzden bu albümü dinlerken hücrelerinize işliyor şarkılar. En azından benimkilere işledi :)


 Neyse, hiç uzatmadan sizleri bu şahane albümle baş başa bırakmak istiyorum. Benim bu albümde en beğendiğim şarkı La Rosa oldu. Sizlerin de fikirlerini merak ediyorum.


























Bu albüm çevirisinde bana yardımcı olan umax ve faithfulforT adminlerimize ve görseller için de Feyza'ya çok teşekkürler! Lütfen TVXQ Turkish Fans'den desteklerinizi esirgemeyin ve videolarımızın altına Youtube üzerinden yorum bırakmayı unutmayın!



Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.