Japan Fans Çeviri Grubu Çevirisi Devam Eden Dizi & Filmlerin Tamamlanma Yüzdeleri - ID; Peace M

Japan Fans Çeviri Grubu Çevirisi Devam Eden Dizi & Filmlerin Tamamlanma Yüzdeleri

 Herkese merhaba!






Bir süre Twitter'a ara verdiğim için artık tamamlanma yüzdelerini buradan yazmaya karar verdim. Bildiğiniz gibi eş zamanlı olarak birkaç dizi birden çeviriyorum. Bazen bir veya iki günlük sarkmalar, gecikmeler veya planlanandan daha erken ya da geç başlama/bitme durumları söz konusu olabiliyor. O yüzden genel bir bilgilendirme yapmak istedim.



Aşağıda liste şeklinde şu an için kendi devam ettiğim ve artık ekibimiz diyebileceğim Japan Fas Çeviri Grubu üyesi çevirmen arkadaşlarımın çevirilerinin yüzdeleri var. Bunlar tamamlandıkça ilgili kanallarda ve sitelerde yerlerini alıyor olacak. Yeni gelen istekler de oldu ama şu an ekip tam oturmadığı için yavaştan gidiyoruz.. Bir de kendi takip ettiğimiz ve çevirmek istediğimiz yapımlar da var, onlara da ufaktan başlıyoruz o yüzden başladıkça onları da ekleyeceğim. Umarım en kısa zamanda hepsini finalleriz :) 




Çevirisi Devam Eden Diziler




Hanzawa Naoki 5. Bölüm:

Hanzawa Naoki 6. Bölüm:

Hanzawa Naoki 7. Bölüm:

Hanzawa Naoki 8. Bölüm:

Hanzawa Naoki 9. Bölüm:

Hanzawa Naoki 10. Bölüm: 


99.9 Criminal Lawyer 4. Bölüm:

99.9 Criminal Lawyer 5. Bölüm:

99.9 Criminal Lawyer 6. Bölüm:

99.9 Criminal Lawyer 7. Bölüm:

99.9 Criminal Lawyer 8. Bölüm:

99.9 Criminal Lawyer 9. Bölüm:

99.9 Criminal Lawyer 10. Bölüm:





Nemesis 1. Bölüm: %100 [Son Kontrol]





Bu hafta ve gelecek hafta Japan-Fans'te izine ayrılmış bulunuyorum. O arada elim değdikçe Aonen ve Crisis'a odaklanacağım. Ayrıca bize istek olarak gelen bir dizimiz daha çok yakında euribia'nın çevirisiyle sitemizde olacak. Şimdiden keyifli seyirler diliyorum😊

1 yorum:

  1. Lütfen The Good Doctor japon versiyonu dizisini çevirin 🙏 Uzun süredir izlemek istiyorum ama hiçbir sitede yok. İzleyemiyorum bu yüzden

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.