[KLİP ÇEVİRİSİ] Yunho - Thank U & Eeny Meeny - ID; Peace M

[KLİP ÇEVİRİSİ] Yunho - Thank U & Eeny Meeny






Evet, arada derede klip çevirilerine de devam ediyoruz! Biliyorsunuz TVXQ'nun lideri U-KNOW Yunho ikinci albümü Noir ile geri dönüş yaptı ve bu albümde de yine TVXQ Turkish Fans'e dışarıdan çeviri desteği vermenin haklı gururunu yaşıyorum 😌


Öncelikle ilk çıkan klip Thank U'dan bahsedeyim. Çeviri süreci benim için cidden zor oldu. Hareketli parçaların, özellikle de bunlar SM Ent. şarkılarıysa, çevirisi cidden zulüm olabiliyor. Çevirisini yaparken klibe uygun mu çevirsek yoksa sosyal medya ağzına göre mi diye tartışırken tartışırken en son yayınladığımız versiyonda karar kıldık. Kıldık diyorum çünkü çeviriyi kabaca ben yapmış olsam da TVXQ Turkish Fans adminlerimle her bir noktasını, virgülünü tartışıp en son bu hale getirdik. Umarım sizler de beğenirsiniz.







İlk kez Yunho'yu böyle görmek de ayrıca heyecan vericiydi. Sinema filmi tadında bir klip olmuş. Normalde alışık değiliz şirketten böyle şeyler görmeye o da ayrıca şaşırtıcı bir olay oldu. Umarım yakın zamanda bir mafya filminde başrol olarak da izleriz beyimizi.








İkinci olarak da bugün Red Velvet'ten Seulgi ile çektikleri Eeny Meeny'nin klibi yayınlandı. Bunun çevirisi biraz daha kolay oldu benim için. Biraz Korece kaynağından da destek aldım mecbur, çünkü bu SM'in İngilizce çevirileri bazen cidden insanın sinirini bozuyor, kafayı yedirtiyor. Neyse sağ salim onu da hallettik. İkisi de TVXQ Turkish Fans kanallarında yerini aldı. İkisini de keyifle dinlemenizi ve izlemenizi umuyorum.






Noir albümünden çıkan diğer şarkıların çevirisi en kısa zamanda yine bu kanalda yerini alacak. TVXQTurkishFans'i takipte olun!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.