Çevirisi Ertelenen ve Çeviri Takvimine Dahil Olan Yeni Diziler Hakkında - ID; Peace M

Çevirisi Ertelenen ve Çeviri Takvimine Dahil Olan Yeni Diziler Hakkında


 



Herkese merhaba!


Sonunda 19 ocak itibariyle azat olmuş olan bendeniz IDPeaceM hızla çevirilere ve diğer kontrol, gömme ve yükleme işlerimin başına dönmüş bulunmaktayım. Öncelikle benim gibi sınav mağduru olup da bu süreci atlatanlara geçmiş olsun diyor, henüz sınavları devam eden tüm arkadaşlarıma da başarılar diliyorum.



Biliyorsunuz, daha önce bir Çeviri Takvimi yayınlamıştım lakin işler biraz değişti. Geçtiğimiz haftalarda sınavlarımdan biri ani şekilde 19 ocak tarihine kaydırılınca planlarda bir takım değişiklikler oldu. Sadece o da değil, geçtiğimiz günlerde eskiden çevirmen olarak katkı sağlamaya çalıştığım ve çok sevdiğim bir hayran sayfamızdan da bir istek aldım. Anlayacağınız, takvimde bir takım yeni düzenlemeler oldu 😅



Bildiğiniz üzere bu hafta iki yeni dizimiz başlayacaktı; 99.9 Criminal Lawyer 2. Sezon ve Crisis: Special Investigation Squad. Bu iki dizi hala çeviri aşamasında. Öncelikle şunu belirteyim ki bu diziler muhakkak sitede olacak. Planlarıma göre bir aksilik olmazsa haftasonu gibi istenen takvim seyrine de ulaşacağız. Bu dizilerin yanında iki yeni dizi kendine yer buldu ama biri sürpriz.  Bu iki diziden biri Kimi to Sekai ga Owaru hi ni bir diğeri ise haftasonu sizlerle olacak yine güncel bir dizi. Salı günü iki sınav üst üste gelince maalesef ipin ucu ufaktan kaçtı ama içim rahat etmeyeceği için sizleri bilgilendirmek istedim. Ayrıca takvimde yer alan Stepmom Özel bölümü ve buna ek olarak Satoh Takeru'nun No Plan serisi de yine en kısa zamanda sizlerle olacak.



Lütfen tüm gelişmeler için benim Twitter'ımı, NFlying Turkey hesabını ve pek tabii Japan-Fans'i takip etmeyi unutmayın!



Şimdiden sabrınız için teşekkür ediyor, güzel bir tatil geçirmemizi temenni ediyorum 💛

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.