Şarkı Çevirisi: aespa - Girls Türkçe Altyazılı // Turkish Sub - ID; Peace M

Şarkı Çevirisi: aespa - Girls Türkçe Altyazılı // Turkish Sub

 


Ehem, hazır elimiz aespa şarkılarına değmişken yeni şarkısını da kaçırmak olmazdı, değil mi?






Selamlar! Bu ara dizi çevirilerinin aralarına şarkı çevirisi sıkıştırır oldum. Bugünün talihlisi de yeni çıkan aespa şarkısı oldu. Hazırda bekleyen iki şarkı çevirim daha var ama daha bir kontrol edemedim maalesef. O yüzden bunu sıcak sıcak vermişken ve elim değmişken belki onları da aradan çıkarırım.


Bu arada dizi çevirileri devam ediyor son sürat ama hepsini topluca kontrol edip bayramda veya bayramdan sonra seri şekilde ekleyeceğim.


Neyse efendim, şarkı burada. Muhakkak çok düz çeviren ve hatta baya saçma çeviri yapanlar olacaktır ama ben en aza indirgeyerek çeviriyi yapmaya çalıştım. İlla ki hatalar vardır ama genel anlamda oldu diye düşünüyorum.


İyi seyirler!




Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.