Twitter'a Kısa Bir Ara - ID; Peace M

Twitter'a Kısa Bir Ara

 Herkese merhaba, 







Bildiğiniz üzere son günlerde çok yoğun şekilde ülkemizde meydana gelen yangın haberleriyle sarsıldık. Ben de Twitter'da aktif bir kullanıcı olarak yangınla ilgili birçok etkileşimde bulunanlardan biriydim ve bu haberler devam ederken bilgi kirliliğinden şikâyet ediyordum. Ama fark ettim ki ben de buna su taşıyorum, belki bilerek belki bilmeyerek. Hem bu bilgi kirliliği, hem anlamsız tartışmalara kendi adıma zemin oluşturmamak; bu son günlerde katkıda bulunduğum tüm anlamsız tartışmalar açısından ve buna ek olarak belki de istemeyerek kırdığım insanlar olabileceğini de düşünerek bir iç muhasebe yapabilmek adına Twitter'a bir süre ara vermiş bulunmaktayım. Sizlerin de anlayışını rica ediyorum.



Ben sitelerdeki görevlerime yine devam ediyor olacağım. Bana ulaşmak isterseniz Japan-Fans.com üzerinden veya e-mail adresim olan closetolee@gmail.com üzerinden ulaşabilirsiniz.


Bu sürecin bir an önce son bulması için dua ediyor, hepimizin çok daha hayırlı haberler aldığı sağlıklı, huzurlu ve mutlu günler diliyorum.


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.