ÇALINAN ALTYAZILAR HAKKINDA - ID; Peace M

ÇALINAN ALTYAZILAR HAKKINDA


Herkese merhaba,






Gün geçmiyor ki bir çalıntı haberi daha gelmesin... Yine üzüntüyle öğrendiğim ve sonrasında da feci halde sinirlendiğim bir çalıntı haberini daha almış bulunmaktayım. Çok sevgili takipçilerim ve dizileri, özellikle de Japon yapımlarını, bizim gibi kaliteli çeviri yapmaya çalışan sayılı çevirmenden takip eden izleyiciler, sizden istirham ediyorum; lütfen bu tarz çalıntı altyazılar gördüğünüzde siteye mesaj atın ve oralardan izlemeyin. İzleyen olursa da lütfen uyarın. Tekrar tekrar söylüyorum ama yine söyleyeceğim; benim, Kore dizileri/filmleri haricinde herkese açık şekilde koymuş olduğum çeviriler haricinde hiçbir çevirinin ALINMASINA, ÜYELERE ÖZEL DİYEREK YAYINLANMASINA veya herhangi bir GELİR ELDE EDİLMESİ AMACIYLA KULLANILMASINA RIZAM YOKTUR! Özellikle de Japan-Fans için yapılan hiçbir çevirinin, ortaklık duyurusu yapılmadığı takdirde, alınmasına kesinlikle iznim yoktur.



Lütfen bizim üzerimizden para kazanan bu insanlara fırsat vermeyin. Bizler yabancı çevirmenler gibi birtakım hesaplar dahi açmıyor ve böyle ''üyelere özel'' tarzı uygulamalar bile yapmıyoruz. Bu çalan insanların, inancı olsun veya olmasın, şahsım adına bir şekilde kendilerinden çıkacağına inancı tam olan bir insanım. Bu dünyada başlarına gelen en ufak olaydan en büyüğüne, hepsinde benim bu sözlerim akıllarına gelir umarım. Bu yaptıkları yüzünden kaç kaliteli çevirmeni ve siteyi kaybediyoruz. Bunlara geçit vermezsek türeyemezler. O yüzden sizlerden özel olarak rica ediyorum. Hassasiyetinize güveniyor ve teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.