YENİ ÇİN DİZİSİ ÇEVİRİ ALARMI: The Trick of Life and Love Yakında indiasia'da! - ID; Peace M

YENİ ÇİN DİZİSİ ÇEVİRİ ALARMI: The Trick of Life and Love Yakında indiasia'da!

 




Herkese merhaba!



Bildiğiniz gibi uzun süredir Japan-Fans'te, Japon dizileri ağırlıklı çeviri yapsam da geçtiğimiz sene indiasia'da da Çin dizileri çeviriyordum. Uzun süredir sitede arkadaşlara yardımcı olamadım ve Aisaka adminim biraz haklı olarak sitem ediyordu bana. Hem Everyone Wants To Meet You çevirimi tamamlayacağımı ve hem de yeni bir dizi çevirisiyle karşınızda olacağımı duyurmak isterim.


Yeni dizimizin adı The Trick of Life and Love. Bu dizinin çevirisi için diğer ekiplerle de görüşüp koordine olduk. Dolayısıyla durumlar kesinleştiği için ve çakışma olmayacağı için dizinin indiasia'da benim çevirimle yayınlanacağını duyurmak istedim. Dizinin çevirisi başladı ve ilk bölüm tamamlandı. Japan-Fans'teki film ayı süresince Çin dizisi yakasında da bu diziyi veriyor olacağım. 


Umarım bekleyenleri vardır. Çeviri durumunu yine Twitter hesabımdan takip edebilirsiniz. Hepinizi indiasia'ya bekliyor olacağım!



Bu dizinin çevirisini çok sevgili iki takipçim @qldzdmry ve @birazdiziciyay'a ithaf ediyorum :) 


Şimdiden iyi seyirler dilerim!


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.